sobota, 8 listopada 2014

TESTOWANIE PRODUKTÓW CANPOL BABIES W BLOGOSFERZE





       Jak już wiecie z wcześniejszego postu dotyczącego testowania łusek kakaowych na pobudzenie laktacji, mam problemy z wystarczającą ilością pokarmu. Niestety ani herbatka ani owe łuski nie przyniosły wymiernego efektu. Pokarmu jak było mało, tak jest mało. Zakupiłam sobie nawet laktator elektryczny pewnej firmy, jednak ten nie spełnia moich oczekiwań. Dziś natrafiłam jednak na możliwość przetestowania laktatora Canpol Babies w blogosferze. Oczywiście od razu zarejestrowałam się i teraz będę czekać na odpowiedź, bo bardzo chętnie podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami!


4 komentarze:

  1. Też rano widziałam test i zgłaszam się do niego :) Może nam się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używasz laktatora? Potrzebuję rady odnośnie tego, jaki laktator będzie najlepszy i myślę, że chyba zdecyduję się na https://www.lansinoh.pl/ bo już od dłuższego czasu chodzi mi on po głowie. Ma fajną cenę i kilka dobrych opinii na jego temat spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne, sama dopiero się uczę więc może skorzystam z Waszych cennych uwag! Komentować może każdy! Zarówno bloger jak i gość! Pozostaw linka do swojego bloga a na pewno Cię odwiedzę.