sobota, 8 listopada 2014

Sposób na warkocz holenderski:)

Dziś przeglądając sobie obserwowane blogi natrafiłam na post dotyczący warkocza holenderskiego. Akurat dziś wybieramy się na urodziny dlatego potrzebowałam takiej fryzury dla córeczki, żeby wytrzymała jak najdłużej. Wbrew splot ten jest bardzo prosty, a tutorial możecie znaleźć u koleżanki z blogosfery PATU-PATU :)

Biorąc pod uwagę, że z warkoczami można wiele kombinować, ja wykonałam "wężyka" na włosach córki. Co prawda nie jest on dopracowany, gdyż zrobienie go zajęło mi trzy minuty, a włoski córki w dodatku zostały niedawno sporo skrócone (w tej chwili ma je długości ok 3 cm za ucho), efekt jest takowy;) :



2 komentarze:

  1. Dziękuję za Twoje uznanie. :) Jest mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna fryzura :) Już tu jestem :) Bardzo ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne, sama dopiero się uczę więc może skorzystam z Waszych cennych uwag! Komentować może każdy! Zarówno bloger jak i gość! Pozostaw linka do swojego bloga a na pewno Cię odwiedzę.